Vrácení zboží, reklamace

❌ Nevyhovuje Vám dodané zboží?

Žádný problém! Zboží nám můžete vrátit zcela zdarma.

Postup je jednoduchý:

  1. Připravte zboží k vrácení a přiložte vyplněný reklamační formulář.

  2. Navštivte jakékoli výdejní místo Zásilkovna.

  3. Sdělte obsluze naše ID odesílatele: 95442554.

  4. Zásilku odešlete – náklady na dopravu hradíme my.


Zákonná informační povinnost a formuláře


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Máte právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů ode dne obdržení zásilky.

  • Není nutné uvádět důvod vrácení, ale budeme za něj rádi – pomůže nám to zlepšovat naši nabídku a služby.

Jak vrátit zboží?

  1. Vytiskněte a vyplňte „Reklamační formulář“.
    Pokud nemáte možnost tisku, můžete použít také formulář odstoupení od smlouvy nebo jiný jednoznačný písemný projev odstoupení – i elektronicky.

  2. Zašlete nepoškozené zboží na naši adresu.
    Přiložte k zásilce ideálně:

    • originál nebo kopii faktury,

    • doklad o zaplacení.

    Tím výrazně urychlíte zpracování vrácení.

Nezapomeňte:

  • Přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo formulář odstoupení od smlouvy, který naleznete zde:          Reklamační formulář

  • Vrácení platby trvá 5–14 dní dle platných právních předpisů.

  • Poštovní náklady za vrácení zboží neproplácíme.

  • Zásilky na dobírku nepřebíráme.


REKLAMACE

  • Na všechny produkty se vztahují zákonné podmínky, které umožňují reklamaci zboží z důvodu nesouladu se smlouvou do 2 let od nákupu.

Jak reklamovat zboží?

  1. Reklamační formulář – vytiskněte a pečlivě vyplňte.
    Reklamace bez formuláře nebo s chybně vyplněným dokumentem nemůže být přijata.

  2. Nemáte-li možnost tisku, můžete formulář vypsat ručně podle vzoru.

  3. Zašlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na naši adresu.

  4. Reklamace je vyřízena do 30 dnů od přijetí zboží.

  5. V případě oprávněné reklamace:

    • Zboží bude opraveno nebo vyměněno,

    • pokud to nebude možné, vrátíme Vám hodnotu ceny produktu.


Adresa pro vrácení nebo reklamaci

Tvakava.cz
MI holding s.r.o.
Sama Chalupku 6296/20F
07101 Michalovce
Slovenská republika
📞 +421 905 339 339
📧 info@tvakava.cz


Formuláře

  • Reklamační formulář zasíláme v příloze e-mailu o potvrzení objednávky

  • Můžete si jej také stáhnout zde:                Reklamační formulář


👤 Provozovatel internetového obchodu

MI holding s.r.o.
Sama Chalupku 6296/20F
07101 Michalovce, Slovenská republika
IČO: 51745020
DIČ: SK2120773831


Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Obecná informační povinnost (dle § 14 odst. 1 ZOS)

Prodávající je povinen jasně, srozumitelně a dostupně informovat spotřebitele o subjektu mimosoudního řešení sporů. Tato informace:

  • musí být uvedena na webových stránkách i ve všeobecných obchodních podmínkách,

  • může být naplněna i formou reklamačního řádu.

Příslušným subjektem je:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
📧 adr@coi.cz
🌐 adr.coi.cz


Povinnosti internetových obchodů dle nařízení EU č. 524/2013

Obchodníci usazení v EU, kteří uzavírají kupní smlouvy online, musí:

  • uvést odkaz na platformu pro řešení sporů online na svých stránkách,

  • uvést také svou e-mailovou adresu,

  • zahrnout tyto informace i do obchodních podmínek a e-mailové komunikace.

Platforma Evropské komise: http://ec.europa.eu/consumers/odr


Informační povinnost při vzniku sporu (§ 14 odst. 2 ZOS)

Při sporu, který se nepodaří urovnat přímo, je prodávající povinen:

  • poskytnout informace o ADR v listinné podobě nebo jiném trvalém nosiči dat,

  • mezi ně patří např. e-mail nebo jiný záznam, který umožní uchování a reprodukci informací.


Kompetence České obchodní inspekce

ČOI nejen vede ADR, ale také:

  • dozoruje dodržování povinností prodávajících,

  • kontroluje správnost poskytovaných informací,

  • vyhodnocuje každý případ individuálně,

  • může uložit pokutu až do výše 1 000 000 Kč,

  • prodávající je povinen poskytnout součinnost a odpovědět na návrh do 15 pracovních dnů.